Thursday, January 12, 2012

azam 2012

azam tahun baru aku terpaksa ditunda..atas sebab2 yang tak dapat dielakkan iaitu :
FINAL SEMESTER EXAMINATION
apakan daya~ tarikhnya jatuh pd 3 JANUARI 2012
nasib baik sempat la jugak malam new year tu lepak kedai tom yum dgn membe2..merasa la sikit berkumpul & tgk firework kann...

3 Januari start exam,dan berakhir 9 Januari. rasanya course aku yg paling abes paper awal kalo nk banding dgn course len paling awal ku dengar pun abes 12hb.
abes awal pun tak guna pasal nk simpan barang,stor bukak 11hb

JADI aku pun balik ke rumah pada 12hb Januari lahh

cuti sebulan ni aku nak laksanakan azam aku sepanjang 2012 @ Sem 2 @ kalau boleh seumur idup lah:
1) rahsia
2) secret
3) takleh bgtaw
4) sshhHHH
5) - 10) pun xnak bgtaw jugak...
11) sentiasa ada dengannya ;)

No comments:

Post a Comment